Adverteren in de Draisma Dynamo Arena wordt komend seizoen nóg aantrekkelijker; LED-boarding laat een boodschap nooit meer ontsnappen

By | 7 oktober 2021

In het komende seizoen zal niet alleen het sportieve geweld bij thuiswedstrijden van Draisma Dynamo als vanouds in het oog springen, maar ook de reclameborden! De nieuwe LED-boarding maakt adverteren in de Draisma Dynamo Arena nóg aantrekkelijker. De digitale borden stellen bedrijven in staat om met gerichte reclame-uitingen bij elke wedstrijd een groot publiek te bereiken.

Met ingang van het nieuwe volleybaljaar doet de LED-boarding met al haar veelzijdigheid haar intrede in de Apeldoornse volleybaltempel. Het biedt businessclubleden, partners van de Stichting Topvolleybal Dynamo, maar óók niet-leden en niet-partners de uitgelezen mogelijkheid om hun bedrijf hoogwaardig te promoten. Ten opzichte van statische reclameborden betaalt de investering in LED-boarding zich absoluut terug. Bij de start rekent de Stichting Topvolleybal Dynamo echt interessante prijzen voor haar partners. “Qua bereik en de exposure die het oplevert, is dat zeker niet duur”, wijst Ellen Luttikhuis, accountmanager van de stichting, op de grote impact van de LED-boarding.

Het innovatieve systeem garandeert exposure van hoge kwaliteit, licht Luttikhuis toe. Zowel bij de livestreams van alle duels als bij beelden van Draisma Dynamo’s optredens op tv is het oog van de camera voortdurend gericht op de doorlopende voorstelling van reclameboodschappen. Aandacht is verzekerd. “Met LED-reclame kan je als het ware een claim neerleggen. Met LED-boarding kun je niet meer aan de boodschap ontsnappen. Het valt altijd op. De content is bovendien heel flexibel. Je hoeft niet alleen je bedrijfsnaam of het logo te vermelden. Wie bijvoorbeeld te maken heeft met personeelstekort, waar momenteel veel bedrijven mee kampen, kan er zelfs vacatures opzetten. Je kunt er echt alle kanten mee op.”

Commerciële afdelingen van Betaald Voetbal Organisaties zweren al veel langer bij LED-boarding. Zelfs bij de ter ziele gegane proftak van het Apeldoornse AGOVV stonden de dynamische reclameborden tien jaar geleden al langs de zijlijn. Dat het clubvolleybal in Nederland bezig is met een soort inhaalslag, kan Luttikhuis wel verklaren. “Het is helemaal niet zo vreemd dat je in het voetbal al veel langer LED-boarding ziet. Dat heeft te maken met media-aandacht en professionaliteit In Italië zie je het in het volleybal ook al langer. In het Italiaanse volleybal zijn ze verder qua professionalisering dan bij ons. Maar eigenlijk mag je volleybal helemaal niet met voetbal vergelijken. Hetzelfde geldt voor andere sporten. In vergelijking met het voetbal loopt elke sport altijd achter.”  

De Stichting Topvolleybal Dynamo en de Businessclub Dynamo zijn eerder deze maand een campagne gestart om de veelzijdige mogelijkheden die LED-reclame biedt onder de aandacht te brengen van partners en leden.

Interesse? Mail dan naar commercie@dynamovolleybal.nl voor meer informatie. Bellen kan uiteraard ook. Ellen Luttikhuis zet alle voordelen van LED-boarding desgewenst graag op een rijtje. De accountmanager van de Stichting Topvolleybal Dynamo is bereikbaar op tel. 06-24458897.   

Magazine Businessclub Dynamo najaar 2021

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *